Zmiany w realizacji punktów z Karty Klienta

Z uwagi na zmianę stanowiska ministra finansów dotyczących przepisów podatkowych nasza firma wprowadza zmiany  w programie lojalnościowym.
Obecnie klient, który zgromadził odpowiednią ilość punktów poprzez kartę stałego klienta będzie mógł zrealizować nagrodę w programie poprzez „RABAT KWOTOWY” za realizowane zakupy.

 

Przykład:

Klient zgromadził 1100 punktów.
W programie lojalnościowym za 1030 punktów klient uzyskuje  „RABAT KWOTOWY” w wysokości 50zł. Aby zrealizować upust klient będzie musiał dokonać zakupów za kwotę co najmniej 55zł. Od tej kwoty kasjerka potrąci mu „RABAT KWOTOWY” w wysokości 50zł.
O możliwości potrącenia „RABATU KWOTOWEGO” i jego wysokości  kasjerka poinformuje klienta w momencie płatności za zakupy.
Klient pod paragonem będzie miał wydrukowaną informację o udzieleniu „RABATU KWOTOWEGO” w wysokości 50zł
Saldo punktowe pomniejszy  się klientowi o 1030 punktów.

By wprowadzić zmianę niezbędne było wstrzymanie wydawania bonów SHS Sużyw. Jednak już można na nowo realizować rabaty kwotowe, dotychczasowo zebrane punkty zostały zachowane.
  Nowością jest także możliwość samodzielnego sprawdzania stanu swojego konta punktowego poprzez sprawdzarki cenowe. Wystarczy zeskanować kod kreskowy z karty klienta a system poinformuje o ilości zgromadzonych punktów.

 

Zapraszamy na zakupy.

 

Przeczytaj także

Świąteczne paczki

  🎄!!Nie zwlekaj!!🎄 Do 30 listopada przy indywidualnym zamówieniu minimum 5 spersonalizowanych paczek, otrzymasz 10% rabatu🎁

Czytaj więcej

Apartament Kicek oferuje nie tylko nocleg ale również historię i tradycję miejsca🏔️ Dziś Piwniczka jako pierwsza perełka🍷

Czytaj więcej
SIATKARSKA ENERGIA

W sobotę 26.10.2024r.  siatkarki z BKS BOSTIK ZGO Bielsko-Biała rozegrały emocjonujący mecz przeciwko Metalkas Pałacowi Bydgoszcz i zwyciężyły w trzech […]

Czytaj więcej